15/4

Hola amigos!
nej men HejHej,
kan börja såhär, jag kom till stallet för att rida har ju börjat hyra, vi skulle rida ut och tjavs var väldigt pigg så om jag ska sammanfatta uteritten, han var pigg och jag fick inte stopp på honom, han backade ner för ett dike och blev helt galen när en bil kom. Annars var det jätte trevligt.
Dagen fortsatte sedan med att jag och jessic åkte till hööks där jag köpte:
4 bruna lindor
2 bruna boot
4 paddar
ridstrumpor och remmar för lindorna.
Tänkte köpa ett schbrak också för dem hade rea på rea, men det fanns bara i stl ponny :(
Sedan gick vi till Ö&B för att kolla på lite saker till skåpet, hittade tyvärr bara två burkar, knäckebröd och hårsnoddar ;)
När vi sedan skulle åka hem insåg jag att min mobil var borta, vi letade överallt på Ö&B och sedan på hööks.
På nått konstigt sätt hade den hamnat längst ner i schabrak högen, obegripligt hur den hamna där men är iallafall glad att jag hitta den :)
Lägger upp bilder från uteritten sen, när jag fått bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0