19 april

Har haft så sjukt mycket den här veckan så jag har inte kunnat blogga, har ridit tisdag,onsdag och torsdag sen har jag haft jätte mycket i skolan.
Iallafall nu har jag äntligen blivit plaserad i en grupp som jag kan rida i när jag hyr, så nu rider jag onsdag,torsdag lördag och söndag :)
Har planerat bästa outfiten till tjavs på söndag, han ska ha mitt marinblåa DM schabrak, Marinablåa eller bruna lindor och bruna boots.
Jag ska ha Jessicas DM pike och bruna ridbyxor, snyggt va? :D
Funderar även på att köpa ett brunt schockemöhle schabrak.
Sen är det tävling på söndag också, jippie nä men det ska bli kul är en lättare klubbtävling på 60 cm.
vad händer mer den här veckan..?
ska träffa anna imorgon och sen ska jag sova hos jessica på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0