Ledsen

Ledsen att jag inte bloggat,har lixom inte riktigt haft tid eller ork.
Känner att mitt lov är jätte roligt just nu, började med igår när jag hade varit på hoppkurs villket var väldigt kul, fick desvärre inga bra bilder men jag red såklart tjavs då, hihi :), älska honom! och det gick faktis riktigt bra, nöjd med mig själv! Men sen efter det blev allt typ kaos, missa bussen när jag skulle hem, så fick ringa pappa som kom och hämtade mig och sen skjutsa mig till granny där jag typ skulle vara barnvakt åt mitt kusinbarn. Kanske inte det smartaste med tanke på att jag mådde dåligt, så efter typ 1 och en 1/2 timme fick jag nog av skrikande unge och åkte hem. Väl hemma mötte jag min käre bror som kommit hem från lund så det blev en liten pratstund med honom och sen raka vägen mot sängen och tv.
Idag har det inte hänt så mycket med mig, gick upp och tog en varm dusch, passade även på att göra inpackning, ansiktsmask, olje inpackning och fotbad. mycket man hinner med när man är ledig :)
Sen åt jag frukost och kollade på filmen slumdog millionaire, jätte bra film! mycket mer har jag inte gjort och just nu sitter jag och beställer ett schabrak från DM colletionen, tror jag ska köpa det marinblåa, passar nog bäst på Tachino, eller vad tror ni?
Jag tycker dom är jätte snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0